『JRIVER MEDIA CENTER 27』 の クチコミ掲示板

 >  >  > クチコミ掲示板

『JRIVER MEDIA CENTER 27』 のクチコミ掲示板

RSS


「その他オーディオ機器」のクチコミ掲示板に
その他オーディオ機器を新規書き込みその他オーディオ機器をヘルプ付 新規書き込み



ナイスクチコミ2

返信5

お気に入りに追加

解決済
標準

初心者 JRIVER MEDIA CENTER 27

2020/07/22 19:29(1年以上前)


その他オーディオ機器

スレ主 Tsuatさん
クチコミ投稿数:416件

27のコードは購入したのですが、発売はいつですか?

書込番号:23550796

ナイスクチコミ!1


返信する
殿堂入り クチコミ投稿数:4845件Goodアンサー獲得:1143件

2020/07/28 16:28(1年以上前)

Tsuatさん、こんにちは。

だいたい、いつもプリオーダーから2〜3ヶ月後くらい。

書込番号:23564141

Goodアンサーナイスクチコミ!0


スレ主 Tsuatさん
クチコミ投稿数:416件

2020/07/30 19:29(1年以上前)

ありがとうございました。

書込番号:23568641

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:96件 アイ吉の父のブログ@mixi 

2020/09/15 07:42(1年以上前)

>Tsuatさん

今朝がたjriver.comから表題のメールが到着していました。
JRiver Media Center 27 -- Early Builds Available

Good Day,

Thanks for your purchase of JRiver Media Center. You received a license for JRiver Media Center 27.0, and it also works with MC26.0.98 and higher.

Good News
We're starting to release early builds of MC27. They're only on the forum at this point.

This is an exciting time for us. We try to move fast and not break too many things. Your feedback to us on the forum is an essential part of how we can produce a high quality product. We're very grateful to you for your patience and good humor. We need it!

What's New?
Two big ones. Improved support for the HDHomeRun TV tuners from Silicondust and VST3 support for audio.

You can read about other changes here:
https://yabb.jriver.com/interact/index.php/topic,126718.0.html

Download MC27
Here's the MC27 board. New builds will be posted there first. In a week or two, we'll also begin putting them on the Download Page.

If you've already installed a previous version of MC, just download and install MC27 from the forum link entitled "JRiver Media Center 27.... Available Here". If you have trouble finding it please read this thread.

Your Old Data
On Windows, your old data will be found and used. On Mac or Linux, back up in your old version (under the File Menu) and restore in your newer version.

The Old Version Can Be Removed
Just wait until you're satisfied with MC27 before you uninstall your old version.

Finding Your License
Please visit our Restore Page.

Questions?
Please post questions about installing MC27 here.

JRiver Hardware
Nothing beats our JRiver IdPi as an easy and reliable way to feed highest quality audio to your AV system. It's $115 plus shipping. Even less if you already own a Raspberry Pi.

Warm regards,

JRiver

書込番号:23663747

ナイスクチコミ!0


スレ主 Tsuatさん
クチコミ投稿数:416件

2020/09/15 12:47(1年以上前)

どこをクリックすればいいですか?

書込番号:23664181 スマートフォンサイトからの書き込み

ナイスクチコミ!1


殿堂入り クチコミ投稿数:4845件Goodアンサー獲得:1143件

2020/09/15 20:58(1年以上前)

Tsuatさん、こんばんは。

ウチにもメールは来てましたけど、
これは「Early Builds Available(早期ビルド版が利用可能)」ということで、
まだ安定版になっていないベータ版のようなもので、
フォーラムの該当スレッドで配布されているものなので、
インストールする必要は無いです。

どうしてもインストールしたいのなら、
起動したときに表示されている
>Forum (ask a question, follow development, or make a friend)
→>JRiver Media Center 27 for Windows
  Off to the Races Again!
→>JRiver Media Center 27.0.12 -- Available Here
とクリックしていけば、ダウンロードリンクがあります。

そこ書いてあるように、
>This is a new build of JRiver Media Center 27. Please post bugs here.
まだ、バグ探しを手伝ってね、というバージョンです。

書込番号:23664972

ナイスクチコミ!0


クチコミ一覧を見る


価格.com Q&Aを見る

クチコミ掲示板検索



検索対象カテゴリ
を対象として

新着ピックアップリスト

ピックアップリストトップ

クチコミ掲示板ランキング

(家電)

ユーザー満足度ランキング