『Windows 10 22H2 19045.1865 (Rlease Preview Channel)』 の クチコミ掲示板

 >  >  >  > クチコミ掲示板

『Windows 10 22H2 19045.1865 (Rlease Preview Channel)』 のクチコミ掲示板

RSS


「マイクロソフト」のクチコミ掲示板に
マイクロソフトを新規書き込みマイクロソフトをヘルプ付 新規書き込み



ナイスクチコミ4

返信4

お気に入りに追加

標準

Windows 10 22H2 19045.1865 (Rlease Preview Channel)

2022/07/29 14:56(1年以上前)


OSソフト > マイクロソフト

スレ主 沼さんさん
クチコミ投稿数:28146件

Windows 10、バージョン 22H2 の機能更新プログラム
が,ダウンロードできるようだ !

書込番号:24854342

ナイスクチコミ!1


返信する
スレ主 沼さんさん
クチコミ投稿数:28146件

2022/07/29 15:03(1年以上前)

Version 22H2 (OS Build 19045.1865)と なる。

書込番号:24854346

ナイスクチコミ!1


スレ主 沼さんさん
クチコミ投稿数:28146件

2022/07/29 15:05(1年以上前)

Releasing Windows 10, version 22H2 to the Release Preview Channel
https://blogs.windows.com/windows-insider/2022/07/28/releasing-windows-10-version-22h2-to-the-release-preview-channel/

UPDATE 5:00pm PDT: This build is focused on validating the servicing technology. Windows 10, version 22H2 has a scoped set of features and Microsoft will share more details on this update later this year.

Hello Windows Insiders!

Today we are releasing the first preview build of Windows 10, version 22H2. Windows 10 Build 19045.1865 (KB5015878) is now available in the Release Preview Channel for Windows Insider Program for Business participants to validate on devices in their organizations.

Commercial devices* configured for the Release Preview Channel via the Windows Insider Program Settings page or via Windows Update for Business policy, whether through Microsoft Intune or through Group Policy, will automatically be offered Windows 10, version 22H2 as an optional update. Windows 10, version 22H2 is also now available via Windows Server Update Service and Azure Marketplace. Should any issues arise, IT admins in these organizations can request free Microsoft Support. This support offer is intended to help resolve issues with commercial-specific scenarios and is limited to the Windows 10 Pro, Enterprise, and Education editions.

*Note: We consider a device a commercial device if it is not running the Windows 10 Home edition AND is being managed by an IT administrator (whether via Microsoft Endpoint Manager or other management solutions) or has a volume license key or commercial ID or is joined to a domain.

We are also making this build available to any Windows Insider in the Release Preview Channel via our “seeker” experience in Windows Update. This means Insiders currently in the Release Preview Channel can go to Settings and Windows Update and choose to download and install Windows 10, version 22H2 if they want. Once an Insider updates their PC to Windows 10, version 22H2, they will continue to automatically receive new servicing updates through Windows Update (the typical monthly update process). For instructions on how to register for the Windows Insider Program and join your PC to the Release Preview Channel, click here.

書込番号:24854348

ナイスクチコミ!1


スレ主 沼さんさん
クチコミ投稿数:28146件

2022/08/01 08:50(1年以上前)

[「Windows 10 22H2」がリリースプレビューに移行、一般提供を前に]
https://japan.cnet.com/print/35191153/

書込番号:24858338

ナイスクチコミ!1


uechan1さん
クチコミ投稿数:4729件Goodアンサー獲得:149件

2022/08/05 05:20(1年以上前)

参考まで
 こういう情報が上がってきました。
     https://www.youtube.com/watch?v=MvGx0eacxj4

 どういう不具合が起こるか? まっ、すぐに改善されるでしょうが・・・

書込番号:24863832

ナイスクチコミ!0


クチコミ一覧を見る


「OSソフト > マイクロソフト」の新着クチコミ

内容・タイトル 返信数 最終投稿日時
Win10定例更新19045.6575 8 2025/11/13 10:45:36
Win11定例更新26200.7171 4 2025/11/12 13:39:05
Win11(β) 26220.7070 Update 1 2025/11/08 8:25:50
Win11(Dev) 26220.7070 Update 3 2025/11/08 8:56:00
Win11(Canary)28000.1 Update 3 2025/11/08 15:26:18
Win11(β) 26220.7052 Update 1 2025/11/06 3:40:48
Win11(Dev) 26220.7052 Update 2 2025/11/06 5:05:34
Win11(Canary)27982.1 Update 4 2025/11/05 6:31:03
Edgeの画面が急になにもしないのに黒くなった 4 2025/11/02 16:33:53
Win11(β) 26120.6972 Update 5 2025/11/01 9:19:26

「OSソフト > マイクロソフト」のクチコミを見る(全 70206件)

クチコミ掲示板検索



検索対象カテゴリ
を対象として

新着ピックアップリスト

ピックアップリストトップ

クチコミ掲示板ランキング

(パソコン)

ユーザー満足度ランキング