『A45 wm line out ?』のクチコミ掲示板

2017年10月 7日 発売

NW-A45 [16GB]

  • ハイレゾ、CD音源ともに高音質で楽しめる「ウォークマン」。フルデジタルアンプ「S-Master HX」を搭載し、DSD音源はDSD 11.2MHzまでの再生に対応する。
  • 圧縮音源やCD音源もハイレゾ相当にアップスケーリングする「DSEE HX」機能を搭載。ワイヤレス再生時もハイレゾ相当の高音質で楽しめる「LDAC」技術に対応。
  • 3.1型タッチパネル液晶を搭載。画面を上下左右にスライドすることで、各メニューに素早くアクセスできる。本体側面のボタンで画面を見なくても基本操作が可能。

ご利用の前にお読みください

NW-A45 [16GB] の後に発売された製品NW-A45 [16GB]とNW-A55 [16GB]を比較する

NW-A55 [16GB]
NW-A55 [16GB]NW-A55 [16GB]NW-A55 [16GB]NW-A55 [16GB]NW-A55 [16GB]

NW-A55 [16GB]

最安価格(税込): ¥- 発売日:2018年10月 6日

記憶媒体:内蔵メモリ/microSDカード 記憶容量:16GB 再生時間:45時間 インターフェイス:USB2.0(WM-PORT) ハイレゾ:○
 

本ページでは掲載するECサイトやメーカー等から購入実績などに基づいて手数料を受領しています。

  • NW-A45 [16GB]の価格比較
  • NW-A45 [16GB]のスペック・仕様
  • NW-A45 [16GB]の純正オプション
  • NW-A45 [16GB]のレビュー
  • NW-A45 [16GB]のクチコミ
  • NW-A45 [16GB]の画像・動画
  • NW-A45 [16GB]のピックアップリスト
  • NW-A45 [16GB]のオークション

NW-A45 [16GB]SONY

最安価格(税込):ショップが販売価格を掲載するまでお待ちください [ムーンリットブルー] 発売日:2017年10月 7日

  • NW-A45 [16GB]の価格比較
  • NW-A45 [16GB]のスペック・仕様
  • NW-A45 [16GB]の純正オプション
  • NW-A45 [16GB]のレビュー
  • NW-A45 [16GB]のクチコミ
  • NW-A45 [16GB]の画像・動画
  • NW-A45 [16GB]のピックアップリスト
  • NW-A45 [16GB]のオークション

『A45 wm line out ?』 のクチコミ掲示板

RSS


「NW-A45 [16GB]」のクチコミ掲示板に
NW-A45 [16GB]を新規書き込みNW-A45 [16GB]をヘルプ付 新規書き込み



ナイスクチコミ4

返信12

お気に入りに追加

標準

A45 wm line out ?

2017/11/20 16:09(1年以上前)


デジタルオーディオプレーヤー(DAP) > SONY > NW-A45 [16GB]

スレ主 RossiMaoさん
クチコミ投稿数:5件

Hello ,
I has A45 and I buy ADL MP-S 0.10m cable(wm to 3.5mm) ,
when I use this cable line out to amp , i still can adjust volume from A45 ,
this is normally ? or something wrong ?

書込番号:21372310

ナイスクチコミ!2


返信する
クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/20 17:19(1年以上前)

Hello.

People purchased with Yodobashi camera are reviewing.
It is volume variable expression.

書込番号:21372441

ナイスクチコミ!2


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/20 17:27(1年以上前)

Hello.

Next Review of people purchased with Yodobashi camera.

I was using Fiio L5 as a trial for connecting WalkmanF and PHA - 2, but this is satisfactory as it can adjust the volume.
The sound quality is a nice touch.

書込番号:21372455

ナイスクチコミ!0


スレ主 RossiMaoさん
クチコミ投稿数:5件

2017/11/20 18:26(1年以上前)

So , if volume variable , is it line out mode or phone out mode?
thank you .

書込番号:21372573

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/20 22:27(1年以上前)

hi.

volume variable is phone out mode.

The line output mode is fixed at the volume level.

OK?

書込番号:21373212

ナイスクチコミ!0


スレ主 RossiMaoさん
クチコミ投稿数:5件

2017/11/20 23:02(1年以上前)

ok , thank you for your answer .

So I buy the ADL mp-s0.10 cable (wm port to 3.5mm) is phone out mode ?

It is so sad ...

書込番号:21373348

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/21 00:26(1年以上前)

It is the URL of Yodobashi camera's online shop.
For your information.
http://www.yodobashi.com/product/100000001001669759/




書込番号:21373593

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/21 00:35(1年以上前)


A45 --- MP-S 0.10m cable ---> AMP(Line in jack)

Volume level control is possible on A 45 side

書込番号:21373613

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/21 00:40(1年以上前)

I misunderstood the meaning of the phone out mode.

The output level is not for headphones.

It is the line input level of the amplifier.

I'm sorry.

書込番号:21373630

ナイスクチコミ!0


スレ主 RossiMaoさん
クチコミ投稿数:5件

2017/11/21 02:03(1年以上前)

Mr. CANONだいすき さん ,

Thank you for your kindly reply , thank you very much.

This ADL cable is very special , can variable volume .

There are a lot of wm to 3.5 cable from Taobao(Chain) all can't variable volume.

書込番号:21373721

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/21 13:06(1年以上前)

>RossiMaoさん

Hello.
I have never purchased it with Taobao (Chain).
However, Aliexpress purchases various audio products.

A little, but I know highly reliable shops.
You can also see imitation products to a certain extent.

Please tell me the link of the store you purchase.
I will investigate the product that is open in Aliexpress and answer that link.

See you later.

書込番号:21374457

ナイスクチコミ!0


スレ主 RossiMaoさん
クチコミ投稿数:5件

2017/11/24 22:38(1年以上前)

Hello,
Sorry for reply late , China was correct not Chain , I spell wrong, sorry.

I buy this cable from Amazon JP , link as below:
goo.gl/EMMDNs

Rossi Mao

書込番号:21382569

ナイスクチコミ!0


クチコミ投稿数:486件Goodアンサー獲得:59件

2017/11/24 22:50(1年以上前)

I understand.
Rossi Mao Please enjoy music.

書込番号:21382611

ナイスクチコミ!0


クチコミ一覧を見る


このスレッドに書き込まれているキーワード

「SONY > NW-A45 [16GB]」の新着クチコミ

価格.com Q&Aを見る

この製品の最安価格を見る

NW-A45 [16GB]
SONY

NW-A45 [16GB]

ショップが販売価格を掲載するまでお待ちください 発売日:2017年10月 7日

NW-A45 [16GB]をお気に入り製品に追加する <918

のユーザーが価格変動や値下がり通知、クチコミ・レビュー通知、購入メモ等を利用中です

クチコミ掲示板検索



検索対象カテゴリ
を対象として
選び方ガイド

新着ピックアップリスト

ピックアップリストトップ

クチコミ掲示板ランキング

(パソコン)

ユーザー満足度ランキング